pondelok 20. decembra 2010

Hotový BENTO BOX - BENTO BOX quilt finished

Tak a je to tu! Dvojprehoz je konečne hotový (včas pred Vianocami) a mám z neho naozaj radosť :-)Trochu dalo zabrať to spájanie dvoch celkov (kvôli quiltovaniu som ho musela rozdeliť), ale teraz už aspoň viem, ako na to. A konečne mám čas pustiť aj do iných plánovaných projektov. Medzičasom som ešte ušila a poslala vianočný kolotoč pre Zdenku do ČR, ale ten zatiaľ nemôžem zverejniť - až po Vianociach :-)
Takže všetkým Veselé Vianoce!

My bento box quilt is finished! I like it very much, especially the colors. Now I have time to make something else as well :-)) I already sent christmas gift swap to Zdenka in Czech Republic, but this is still a secret - until Christmas, of course :-)
So Merry Christmas folks!
















6 komentárov:

  1. Ivi, deka je moc krásna, hrejivé farby.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janka ďakujem, komentár vždy poteší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ivonka,krása, krása - krása. Uf,čo to dá práce, však :)?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ivanka: máš pravdu, ale zase ten výsledok mi za to stál :-)dúfam, že sa to bude páčiť novej majiteľke - dostane ho pod stromček :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Ivon prehoz je naozaj veľmi krásny a farby si vybrala super.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I like this blanket! Very beautiful!
    Congratulation!

    OdpovedaťOdstrániť